Γιατί η ζωή είναι γλυκειά!!!

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!!

Αν διαθέτεται αρτοπαρασκευαστή τα κουλούρια αυτά γίνονται πολύ εύκολα και  χωρίς να λερώσετε τα χέρια σας!!Αν πάλι όχι ...προσπαθείστε να τα κάνετε!!!Αξίζουν τον κόπο!!Εγω έχω την τύχη να διαθέτω αρτοπαρασκευαστή χάρη στη φίλη μου τη Χρυσούλα!!!Κάτι που δεν χρειαζόταν ήξερε πως θα το αξιοποιήσω κατάλληλα!!Αφιερωμένα λοιπόν τα κουλουράκια σε εκείνη !!



ΥΛΙΚΑ:

  • 1 φλυτζ. νερό χλιαρό
  • 1 κ.γ. κοφτή αλάτι
  • 90γρ.ζάχαρη
  • 1 φακελάκι ξηρή μαγιά
  • 1/4 φλ. ελαιόλαδο
  • 500γρ. αλεύρι
  • 1φλ. σουσάμι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Στον κάδο του αρτοπαρασκευαστή βάζουμε το νερό με τη μαγιά...

 το λαδάκι....
το αλευράκι...
το αλάτι και τη ζάχαρη...
Βάζουμε το πρόγραμμα για ψωμί και όταν γίνει ένα ωραίο ζυμάρι το κλείνουμε...10 λεπτά περίπου
(προτιμώ αυτό το πρόγραμμα γιατί βγάζει και ζεστό αέρα ταυτόχρονα)
Εν τω μεταξύ έχουμε ζεστάνει το φούρνο στους 40 βαθμούς.Όταν είναι έτοιμο το ζυμάρι το βάζω στο φούρνο να φουσκώσει για 15 λεπτά(Σβηστός ο φούρνος).


Έπειτα βγάζουμε το ζυμάρι και το κόβουμε σε ίσα μέρη (όχι πολύ μεγάλα γιατί θα φουσκώσουν).Δημιουργούμε μπαστουνάκια....τα βρέχουμε ελαφρά με νερό και τα περνάμε κατευθείαν από ένα ταψάκι με σουσάμι μέχρι να κολλησει καλά.Τοποθετούμε σε ταψί που έχουμε αλείψει με λάδι έχοντας απόσταση μεταξύ τους.

Τα βάζουμε στο φούρνο για 15 λεπτά.Τέλος, χωρίς να τα βγάλουμε ανοίγουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς και τα ψήνουμε μέχρι να κοκκινίσουν.Ανάλογα πόσο λεπτά τα κάνουμε.Εμένα μου πήραν 20 λεπτά.

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!!


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου