Γιατί η ζωή είναι γλυκειά!!!

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

ΜΜΜΜ... ΤΣΕΧΙΚΟ...

Με αυτή τη συνταγή έχω ρίξει το γέλιο της ζωής μου!Εκτός του ότι είναι πολύ νόστιμη συνταγή,μου θυμίζει στιγμές απο το παρελθόν όταν μέναμε σε ένα σπίτι τα αδέρφια μου και η νύφη μου μαζί!!!Καθότι η νύφη μου είναι μισή Τσέχα τρώγαμε και κανένα Τσέχικο φαγητό!Ένα απο τα πολλά είναι και αυτό!Τα κνελίκια!!Αφιερώνω λοιπόν αυτή τη συνταγή στη Φιλιώ με πολλή αγάπη!



ΥΛΙΚΑ:


  • 500γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 250ml γάλα
  • 1κ.σ. ζάχαρη
  • 1 αυγό
  • 1 φακελάκι μαγιά
  • λίγο αλάτι

ΓΑΡΝΙΡΙΣΜΑ:
 
  •  Βούτυρο λιωμένο
  • Άχνη
  • Κακάο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Μέσα σε ενα φλυτζάνι διαλύουμε λίγο απο το γάλα(ελαφρά ζεστό)μαζί με τη μαγιά,τη ζάχαρη και δύο κουταλιές από το αλεύρι.Ανακατεύουμε και το αφήνουμε να φουσκώσει!

Σε ένα λεκανάκι βάζουμε το υπόλοιπο γάλα,το αυγό,το αλάτι και ανακατεύουμε.
Έπειτα προσθέτουμε τη φουσκωμένη μαγιά.
Ανακατεύουμε και σιγά σιγά προσθέτουμε το κοσκινισμένο αλεύρι.Να προσέχετε η ζύμη να μη γίνει πολύ σκληρή.Ίσως να χρειαστεί και λιγότερο αλεύρι.
Αφήνουμε τη ζύμη να φουσκώσει για μία ώρα.
Όταν είναι έτοιμη η ζύμη πλάθουμε μπαλάκια (μικρά γιατι θα φουσκώσουν)και αν θέλουμε βάζουμε γέμιση.Τα συγκεκριμένα είναι κάποια με μερέντα και κάποια με δημητριακά και μέλι!Στην Τσεχία βάζουν πολύ τα φρούτα τα αποξηραμένα!Οπως και να τα κάνετε είναι νόστιμα!

Τα βράζουμε σε ατμό για δέκα λεπτά.Το χρώμα τους δεν θα αλλάξει!

Μόλις κρυώσουν σερβίρουμε με λιωμένο βούτυρο,άχνη και κακάο!!!


Είναι κάτι το διαφορετικό...παραδοσιακό από την Τσεχία και πολύ νόστιμο!!!

ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ!!!!




4 σχόλια :

Unknown είπε...

Αγαπητοί αναγνώστες αυτού του υπέροχου site.Δοκιμάστε τη συνταγή Κνελίκια.Είναι φανταστική!!!!!!!Σα λουκουμάς!!!!!Μόλις την δοκίμασα από τα χεράκια της φίλης μου!!!!Yummy!!!!!!

Fili είπε...

Τέλεια φαίνονται!!! Παλιές καλές στιγμές...
Και για τυχόν Τσέχους-ες που μπορεί να επισκεφτούν το Bake my day, τα Knedliky(κνελικια είναι η ελληνοποιημένη βερσιον που χρησιμοποιούσαμε εγώ και η αδερφή μου η Κρίστι και φυσικά το κολλήσαμε στην Ευούλα)είναι από τις πιο παραδοσιακές γεύσεις που θα μπορούσατε να δοκιμάσετε σε μια επίσκεψή σας στην Πράγα. Αν λοιπόν δεν έχετε πάει ακόμα στην υπέροχη Τσεχία... φέρτε λίγη Τσεχία σπίτι σας...
Υ.Γ. Με συγκίνησες...:)Ευχαριστώ για την αφιέρωση.

Εύα είπε...

:-) Αρώματα ...γεύσεις...και αναμνήσεις... ;-))

Kristi είπε...

Μάλλον εγώ τα έλεγα κνεκλίκια!! χα!χα!... Πάντως όπως και να τα πει κανείς είναι απλά υπέροχα!!! Δοκιμάστε τα με βερίκοκο θα εκπλαγείτε.
Μπράβο στην Εύα μας που μας τα θύμισε... Περιμένουμε και άλλες συνταγές και ιδέες. Φιλάκια!! Κρίστι.

Δημοσίευση σχολίου